Bestellen

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Dat kan zeker! Onze klantenservice staat klaar om u door het bestelproces heen te leiden, of om uw bestelling geheel telefonisch te verwerken. Bij het telefonisch aanmaken van uw bestelling zal onze klantenservice u een betaallink sturen per email.
U kunt bij ons altijd voor overboeking kiezen als betaalmiddel. Let hierbij goed op dat u de gegevens exact overneemt. U maakt namelijk het geld over naar onze betalingspartner PAY.nl en zij zetten het door naar ons systeem. Zodra de betaling binnen, is wordt uw bestelling verwerkt en sturen wij het pakket naar u toe.
Ook voor extra advies over maat en materiaal is onze klantenservice bereikbaar.
Om telefonisch te bestellen belt u naar: +31 (0)13 2114294
Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, hoe kan ik dit aanpassen?

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Er zal samen naar een oplossing worden gezocht.
E-mailadres klantenservice: klantenservice@underwearman.nl

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik op de inlogpagina op de link 'wachtwoord vergeten'. Vul uw e-mailadres in en er wordt een email naar uw e-mailadres gestuurd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Als een bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
  • Is het pakket al onderweg of bij u of bij uw buren bezorgd, dan kunt u kan het pakket naar ons retourneren. U kunt hiervoor mailen naar RMA@underwearman.nl.
Het geld wordt teruggeboekt op de rekening waarmee u besteld heeft. We streven er naar om het geld binnen 10 werkdagen terug te storten, het kan even duren voor het zichtbaar is op uw rekening onder de naam Pay.nl. 
Hoe verzilver ik mijn loyaliteitspunten?
Rechtsboven op de website kunt u (als u ingelogd bent) op uw naam klikken. Er verschijnt dan een menu onder uw naam waar u op ‘informatie’ kunt klikken. Hierna kunt u links in beeld op ´mijn loyaliteitspunten´ klikken. In het daaropvolgende menu kunt u uw loyaliteitspunten omzetten naar een waardebon, die u kunt verzilveren bij het afrekenen van uw bestelling. 
Waar kan ik mijn promotiecode (kortingscode) inwisselen?
Als u uw bestelling wilt bevestigen, dan kunt u bij het overzicht van uw bestelling uw promotiecode verzilveren. Vervolgens kunt u uw bestelling afronden. 

Verzending en levering

Wat is de levertijd?
Over het algemeen wordt alles wat besteld is voor 22:00 en op voorraad is in ons magazijn, dezelfde dag nog verzonden. Het kan echter zo zijn dat er een vertraging ontstaat bij een leverancier waardoor het langer kan duren. Of dit het geval is kunt u bij uw bestelling in uw account bekijken. Als een product vertraagd is staat er ‘in backorder’. Als u meer over de levertijd wilt weten kunt u mailen of bellen naar de klantenservice. 
Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
Als u heeft gekozen voor verzending via DHL of PostNL, dan heeft u een Track & Trace per email ontvangen wanneer uw bestelling het magazijn heeft verlaten. Als u deze aanklikt, komt u op de pagina van een van beide vervoerders en hier is te zien wat de verwachte bezorgtijd is van uw bestelling.  
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bestellingen worden indien voorradig en de betaling voor 22:00 uur binnen is nog dezelfde dag gratis verzonden bij een bestelling v.a €40,- (anders €2,50). Hierbij wordt gebruik gemaakt van PostNL, DHL en BPost. 
Wat moet ik doen als mijn bestelling blijft liggen bij een vervoerder?
Stuur in dit geval een mail naar onze klantenservice.
E-mailadres: klantenservice@underwearman.nl

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende manieren om uw bestelling te betalen. De mogelijke manieren worden hieronder vermeld:
IDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving.  Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer je bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Wij zullen je bestelling dan ook direct verwerken.
Paypal
Met iDEAL kun je eenvoudig en veilig betalen via je eigen bank. Deze methode is beschikbaar voor klanten in Nederland.
Overboeking (SCT)
U kunt bij ons vooraf betalen (overboeking). U ontvangt dan van ons een e-mail wanneer de producten klaar liggen.
SOFORT e-commerce
Betaal direct via je bank met SOFORT, zonder een account aan te maken. Deze methode is populair in Duitsland en andere Europese landen.
Visa/Mastercard
Betaal wereldwijd met je creditcard en profiteer van beveiligde transacties.
Bancontact
Woont u in België, dan kunt u met Bancontact vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde online betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Maestro
Gebruik je Maestro-debitcard om direct betalingen van je bankrekening te doen. Dit is een veilige en betrouwbare optie.

Producten en voorraad

Hoe weet ik of mijn product op voorraad is?
Als u een product selecteert staat er onder de maataanduiding aangegeven of dit artikel op voorraad is. Als een maat niet beschikbaar is, kan je deze niet selecteren en wordt dit (in het oranje) gemeld onder de maataanduiding.
Bij gecombineerde verpakkingen kan het zijn dat de vermelde informatie incorrect is, deze houden wij handmatig bij.
Ik heb een vraag over een artikel, wat kan ik nu doen?
In dat geval kunt u het best een mail sturen of bellen naar de klantenservice. Hier wordt u verder geholpen en wordt er gekeken naar het best passende product voor u.
E-mailadres: klantenservice@underwearman.nl
Telefoonnummer: +31 (0)13 2114294
Welke maat heb ik nodig?
U kunt onderaan de website op ‘maattabel’ klikken, hier kunt u meer informatie vinden over de verschillende maten. 

Ruilen en Retourneren

Hoe kan ik producten ruilen/retourneren?
U kunt uw retour/ruiling aanmelden op ons retouren portal en hier kunt u ook uw verzendlabel aanmaken.
Voeg bij uw retour uw factuur/pakbon of een briefje met uw gegevens toe en geef hierop aan welke producten u wilt ruilen/retouren en voor welke producten/maat. U heeft 100 dagen retourrecht.
Wat kan ik doen als er producten uit mijn bestelling defect zijn?
Bij defecten of andere problemen vragen wij u om dit bij het retourformulier aan te geven. U kiest dan na het invullen van het betreffende product voor de retourreden "defect" of "voldoet niet, ik heb een ander product gekregen dan besteld". Wij vragen hierbij altijd om een foto van het betreffende product. Eventuele vervolgvragen zullen per mail aan u gesteld worden. Wij gaan dan met u op zoek naar een passende oplossing.
Ik heb producten geretourneerd maar heb nog geen update ontvangen, wat kan ik nu doen?
U kunt hiervoor mailen naar klantenservice@underwearman.nl. Hier wordt gekeken naar de status van uw retour en dit zal teruggekoppeld worden naar u. 
Kost het geld om producten te retourneren?
Kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Tenzij het gaat om defecte of verkeerd opgestuurde producten. In deze gevallen wordt de retour vergoed. 
Hoe lang duurt het voordat mijn annulering/retourzending is verwerkt?
We streven er naar om het bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten op uw rekening. Als u het binnen 10 dagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. 
Hoe lang duurt het voordat ik het retourbedrag op mijn rekening ontvang?
We streven er naar om het bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten op uw rekening. Als u het binnen 10 dagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.